Beoordelingen van Kanazawa Etten-Leur

Recente recensies

5.0
Anja
24 februari 2024

Zoals altijd weer lekker 😋

HHT Markt
21 februari 2024

Top service

Chris
19 februari 2024

Om half 6 besteld en om 6 uur al opgehaald. Sushi was merkbaar vers en heel erg lekker. Echt een aanrader!

Douwe
18 februari 2024

Enige kritieknoot is de Plastic toeslag deze is vervallen, tenminste de handhaving, hier rekenen ze hem nog los erbij, terwijl bij invoering de prijzen ook met gemiddeld 0,50 omhoog gingen.

JD
16 februari 2024
Kirsten Scholten
12 februari 2024

Ons vaste afhaalrestaurant waar we wekelijks te vinden zijn! Het eten is heerlijk, de service is top en keer op keer is het genieten. Top!

Sarah
5 februari 2024
Anoniem
4 februari 2024

Heerlijk gegeten!

Alina
1 februari 2024

Goede sushi en hele aardige en hardwerkende eigenaar/ eigenaressen. Zeker aanrader!

Kasia Górniak
30 januari 2024

Altijd lekker en op tijd

Anita Ripson
29 januari 2024
Annemarie Slabbekoorn
29 januari 2024

Heerlijke sushi!

Frederik
28 januari 2024

Precies op tijd bezorgd. Eten top. veel toppings en goed op smaak. En ruim voldoende qua portie. Prima!

Macy van der Kruijssen
27 januari 2024

Kipspiesjes die ik had besteld waren koud bij aankomst, waarschijnlijk omdat de bezorger met de fiets was. Ik denk dat die afstand te ver is. Ook leek de sushi niet zo vers als ik gewend ben van jullie.

Astrid Esquinas
26 januari 2024

Altijd prima verzorgd. Top.

Saskia
19 januari 2024
T.M. de Krom
15 januari 2024

Heerlijke versie Sushi en op tijd bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kim Adema
14 januari 2024

Heerlijk maaltijd, snelle en nette bezorging. Alles is vers

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A.de Ridder
14 januari 2024

Dit was voor mij een eerste keer ervaring, en gelijk een heel positieve.

Wilfred
13 januari 2024

Weinig smaak verschil tussen de verschillende maki's. De sojasaus was ... bijna tegen het vieze aan. Eerste keer besteld maar ook de laatste keer wat ons betreft.

Charlotte
8 januari 2024

Heerlijke verse Sushi, goede kwaliteit. Keurig op tijd bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

MAYKEL
7 januari 2024

Super alles was weer top ,complimenten aan de keuken. De beste in Etten-Leur en regio.

Anoniem
6 januari 2024

Heerlijk en fresh!

sil pijnenburg
6 januari 2024
Eva
5 januari 2024

OK. Gewoon helemaal OK!

Ronald
5 januari 2024

De sushi en gyoza was erg lekker en goed van smaak. De bezorging was supersnel!

sil pijnenburg
2 januari 2024
Broers
31 december 2023

Veel te laat bezorgd, door thuisbezorgd bezorger die er helemaal geen zin in had. Niet wat we gewend zijn, gewoon lekker zelf blijven bezorgen

Van Lee
31 december 2023
Van Dorst
30 december 2023

Vandaag besteld en opgehaald..was weer zoals altijd heerlijk..

Lieke Brouwer
29 december 2023

Super lekker!

Jasper
28 december 2023

Kerstavond lekker sushi eten, dag van tevoren zonder problemen besteld bij Kanazawa, afhalen en dan een mooie korting krijgen, vers gemaakt en gewoonweg heerlijk! Tot de volgende keer weer.

Ineke Krist
27 december 2023
V.bogers
26 december 2023

Weer eens besteld in de plaats ter plekken te eten. Hoe goed het op locatie is zo goed is het ook thuis. Weer van genoten.

Anita Hoffmans
24 december 2023

We hebben lekker gegeten.

Ger
23 december 2023

Prima kwaliteit, lekker vers, heerlijk gegeten! 👍🏼

Donkers
11 december 2023

1e keer besteld en zeker voor herhaling vatbaar

Marco
10 december 2023
André
9 december 2023

Voor drie man sushi en 1 kleine flacon soja saus, is al langer aan de gang, jammer, rest is voortreffelijk.

Miranda Maes
7 december 2023

Echt SUPERRRRR!!!!! En heerlijk vers alles dat proef je echt...Een volgende bestelling komt er zeker !!!En de bezorger was er precies op de afgesproken tijd.👍

B
2 december 2023

Altijd lekker!

Faura El Allaoui
30 november 2023

Super lekkere sushi!

Klaassen
27 november 2023
Ronald de Rooij
26 november 2023

Gisteravond weer super lekkere verse sushi gegeten! Altijd perfect 👌

Ton v.d. Wijngaart
23 november 2023

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs en snelle levering.

Isabellavdmooren@outlook.com
19 november 2023

Het was super

Melissa
19 november 2023

Ik had sushi met vis eitjes besteld maar alle vis eitjes waar er af gevallen en ik wilde bestelling om 20:00 hebben maar de bestelling kwam pas 20 minuten later ik vind het deze keer tegen vallen

Sabrina
4 november 2023

De sushi was weer heerlijk! Wij hebben genoten

Ronald de Rooij
4 november 2023

We hebben gisteravond heerlijke sushi’s afgehaald en de soep was nog lekker warm. Echt lekker gegeten!!

-
3 november 2023
Eva
1 november 2023

Gewoon goed, zoals het moet :)

Sharona
31 oktober 2023

Altijd erg lekker eten en niet duur

Inge Bertels
29 oktober 2023

Keurig optijd klaar, netjes verpakt en smaakte heerlijk.

M
28 oktober 2023

Ik vroeg om geen saus op de sushi te doen maar zat helaas toch saus op . Verder alles prima

Agnieszka
28 oktober 2023

Goede kwaliteit!

Em
22 oktober 2023

Heerlijk!

Jasper
20 oktober 2023

Overheerlijke verse sushi, altijd weer genieten! Via internet besteld, mooie korting i.v.m. afhalen, op tijd klaar en prima service! Tot de volgende keer.

Marije
19 oktober 2023

Wij zijn echte sushi liefhebbers en de bestellingen die we plaatsen bij Kanazawa zijn altijd goed. Via hun eigen website besteld is zelfs nog goedkoper. En als je belt of langskomt omdat je je bestelling toch wat eerder wil hebben, is dat nooit een probleem. Van ons 5 sterren!

A. van Meer
18 oktober 2023
Martens
17 oktober 2023

Sushies waren flauw van smaak en weinig vulling

T. De Laat
16 oktober 2023
Jasper
16 oktober 2023

Heerlijke sushi, lekker vers en een scherpe prijs. Om 21.30 uur nog besteld en netjes om 22.00 uur geleverd! Super, vriendelijk dank hiervoor!

Emma
14 oktober 2023
Anna-Lotte
14 oktober 2023

Sushi super vers en lekker. We zijn alleen geen fan van de avocado-limoen saus. Zat in/op best wat rollen. Ook was er weinig echte variatie (veel gefrituurde dingen er in, twee keer garnaal). Het is een kwestie van smaak. Vers was het zeker!

A.W Schouwenburg
13 oktober 2023

Super lekker zoals altijd.

Mariska
9 oktober 2023

Heerlijke sushi gegeten!

Lotte Van Der Griend
9 oktober 2023

Heel erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Brechtje Spaapen
8 oktober 2023

Zoals iedere keer weer heerlijk, alles perfect op temperatuur, vers gemaakt, verschillende smaken en technieken....heerlijk

Kirstin
8 oktober 2023

Altijd goed , erg lekker en netjes en het wordt optijd bezorgt . Meerdere keren besteld en altijd tevreden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Quinten
5 oktober 2023

Heerlijke sushi voor een goeie prijs!

Eduardo
2 oktober 2023

Heerlijk gegeten voor een mooie prijs

Anoniem
1 oktober 2023

Heerlijke sushi maar deze werd één uur later geleverd dan was afgesproken. Er zou wat extra lekkers bij de bestelling worden gedaan ter compensatie voor mijn kinderen. Helaas was dit weer een teleur stelling aangezien er 2 blikjes cola bij zaten. Jammer dat je pas zo laat op de hoogte wordt gebracht dat het een langere bezorgtijd heeft.

Lianne Heeren
28 september 2023

Snelle bezorging en super lekker!

Jori
25 september 2023

The sushi was echt heerlijk en bezorging was binnen de aangegeven tijd.

Gaby
25 september 2023

Heerlijke sushi waarbij op de website heel duidelijk aangegeven was welke "allergenen" in elke sushi zaten. Met een gluten en lactose intolerantie nergens last van gehad!

Emiel
25 september 2023
Van Dorst
24 september 2023

Dit keer afgehaald...ook dit was weer heerlijk..stond netjes op de afgesproken tijd klaar...echt een aanrader..

sil
24 september 2023

weer geweldig lekker

Vivian
23 september 2023
Stralen
23 september 2023

Heerlijk.

Anita Ripson
17 september 2023
Agnieszka
16 september 2023

Echt lekker, beste sushi in Etten-Leur

Van Leeuwen
15 september 2023

Heerlijk!

Metin Kaya
15 september 2023

Sushi itself is fine, but there was sauce despite the following note: "Please do not put any mayo or sauce, thank you."

Wil van de Riet
15 september 2023
Joëlle
13 september 2023

Superlekkere en verse sushi, goede service en hele goede prijs-kwaliteitverhouding

sil pijnenburg
12 september 2023

Zoals altijd heel erg lekker.

W. Buijs
9 september 2023

We zijn altijd super tevreden over de kwaliteit van het eten! Voor een afhaalmaaltijd is het top!

Jaap N
7 september 2023

Weer heerlijke sushi afgehaald de luxe sushibox. Minpuntje 20 minuten moeten wachten maar top blijft de sushi

Boschman
5 september 2023

Geweldig lekker van smaak en super vers

Annelies
30 augustus 2023

Slechts 10 minuten later dan gepland. Heerlijk gegeten!

Helmut Aerts
29 augustus 2023

Snelle Levering en Heerlijk gegeten. Voor herhaaling vatbaar.

Jacco van Driel
26 augustus 2023

👌🏼

Patryk
25 augustus 2023

As always, delicious food and super delivery

Avoord
21 augustus 2023

Superlekkere, verse sushi!

sil pijnenburg
20 augustus 2023

Het is elke x weer super lekker en de bezorging is mooi op tijd.

Silvana Music
19 augustus 2023

Vriendelijke bezorger De beefrolletjes waren verschrikkelijk. Het waren eerder beefrollen met een hoop vet eraan. Niet te eten, alle 4 gewoon hartstikke vet alsof je een dikke huidlaag aan het eten bent. Gelijk weggegooid, ik bestelde hier vaak eten, maar de laatste paar keer valt het helaas toch tegen. Ervoor ook gyoza met een rare schimmel smaak. In de mail stond aangegeven “gyoza heeft zo een smaak” Ik denk dat ik die wel 10 x bestelde bij jullie maar geen een smaakte als die gyoza die avond. En voor de verfrollers geldt hetzelfde, nog nooit zulke dikke rollen gehad. Normaal zijn ze dun en mals.

Maarten Taks
14 augustus 2023

Prima sushi!!

Saadje
14 augustus 2023

Heerlijke sushi zoals altijd

Maria Boukateros
14 augustus 2023

Alles was naar tevredenheid